26 Ocak 2007 Cuma

Liste

Bugün delegasyonda toplantım vardı. 20 kişi U şeklindeki masanın çevresine dizildik. O kadar sıkıldım ki toplantıda... O sırada karşımda oturan bayanların ayakları dikkatimi çekti. Hepsi etek giymişler, son derece şık, upuzun incecik bacaklarını üstüste atmışlar. Sonra kendime baktım. Kocaman bir etek, ev kızı modunda... Bacak bacak üstüne atamıyorum çünkü bir bacağımın diğer bacağımın üstünü aşabilmesi için ciddi bir efor gerekiyor ve üst bacaktaki yağlar yüzünden üstteki bacağımın çıkabileceği en üst nokta itibari ile oturuşum erkek oturuşu gibi oluyor. Hadi ondan vazgeçtim, dizlerimi bitiştirip oturamıyorum zira iki bacağımı yanyana koyduğumda yağlar yüzünden dizlerim birleşmiyor, ayrık kalıyor belli bir noktadan sonrası. Olur mu sana yine erkek kabadayı oturuşu....

Canım sıkıldı, zaten hiç konum olmayan bir İngilizce bir toplantıdayım... Başladım +/- listesi yapmaya... Buyrundur liste aşağıda:

+ Alışverişin kabus olmasının tek nedeni kredi kartı ekstreleri olacak. Bedenime göre kıyafet bulabileceğim M&S dışında.
+ Sürekli üzerimdeki kazağı çekiştirmek zorunda kalmayacağım.
+ Fotoğraf çektirmek normal bir aksiyon olacak hayatımda...
+ Milletin kilolarımla dalga geçmesini "aaa bakın ben nasıl barışığım kendimle" şeklinde gülerek izlemek zorunda kalmayacağım.
+ Sevgilim bana "aşık" olacak. (bu uzun ve özel bir hikaye)
+ Bacak bacak üstüne atabileceğim.
+ Dar yerlerden geçerken fizibilite yapmak zorunda kalmayacağım.
+ Ardanın şişko bi teyzesi olmayacak.
+ Oturduğum yerlerde "diyet kola sizin herhalde" demeyecekler.
+ Sürekli aynı şeyleri giymek zorunda kalmayacağım.
+ Annemin arkadaşları ablamla beni karıştırıp doğum ne zaman diye sormayacaklar.
+ Tek başıma bir yerlerde yemek bu kadar zor olmayacak, "yuh fil gibi, hala yiyor" demelerinden korkmayacağım.
+ Merdiven çıkabileceğim, spor yapabileceğim.

- Erkeklerin ilgisini çekeceğim ve belki yine istemediğim şeylerin olması ihtimali 0,001 oranında artacak.

2 yorum:

kelebek dedi ki...

Sana hiç bişey olmayacak bitanem. Merak etme.

Zayıflamak mevzusundaki görüşlerimi sen zaten biliyorsun.

Ne olur en fazla biliyor musun? Hoş sohbetine, güzel karakterine, gülen gözlerine kendince makyaj yapmış olursun o kadar. Çünkü sen her halinle süpersin. İddia ediyorum, her zaman da ediceğim!

SekerPembe dedi ki...

Peki ben simdi su "sevgilim bana asik olacak" cumlesindeki ayri ve uzun hikaye noktasini merak ettim. Yazmamissin blogunda, ben yine de merak ettim... Acaba bu comnent sana ulasir mi ki?
Sevgiler,
Shekerpembe
P.S. Ben de senin sitenden gaza gelip psiko rejime basladim.

 
eXTReMe Tracker