28 Mart 2010 Pazar

2. haftanın son günü

Yarın 2 haftalık kesin sonuç için tartılacağım, görünen o ki 2.7 veya 2.9 gibi birşey olacak. Parise 10 hafta kaldı... Paris için hedefim toplam 8 kilo vermekti. yaklaşık 3 kilosu gitmiş olursa geriye 5 kilo kalmış olacak ki 10 hafta için güzel bir hedef. Ancak gelecek ay 1 hafta Amsterdamda olacağız. Orada rejim yapmak istemiyorum. Kilo almadan dönsem yeter. biraz "buffer" olsa iyi olur yine de o zamana kadar. 28 gün var gitmemize, hani böyle 4 haftada 3 kilo falan versem....


Sabah --> 1 yumurta, 15 gr beyaz peynir, 4 ceviz, biber, salatalık, 2 kaşık nutella ve 50 gr ekmek...

ara --> yok. Yarım saat yürüdüm, kuaföre gittim, orada 1 saat oyalandım, yarım saat yürüyüp geri döndüm. Öyle olunca ara öğün yemek aklıma gelmedi.

öğlen --> Taze fasulye, 50 gr ekmek

ara--> 1 muz, 40 leblebi

akşam --> 1 patates, 1/2 çupra, salata

ara --> 1 dilim ananas

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker