29 Mart 2010 Pazartesi

3. haftanın ilk günü

Sabahki tartı sonucu coook moralimi bozsa da... (bu arada 30 defa tartılıp 72.0'ı da gördüm... Ama yine de yüksek!)


sabah --> 50 gr ekmek, 25 gr beyaz peynir, 1 kaşık nutella, 4 yarım ceviz, 1/2 domates

ara --> 100 gr cilek, 60 gr muz

öğlen --> 120 gr dana bonfile, 50 gr ekmek

ara(lar) --> birden çok ara yaptım yine, neredeyse saat başı birşeyler yedim. 1 portakal, 3 etiform, 50 leblebi... Meyve hakkım yine kalmadı.

akşam --> yanımda yemeğim olmasına rağmen canım salata istedi. Ama Aytül'ünkü gibi salata... tabi nerde dısarda öyle salata! Rejim bozdum bu yüzden. Sabah ki mutsuzluğumun üzerine tuz biber oldu. Sebze ve 25 gr ekmek yemem gerekirken ... ızgara hellim salata söyledim. Hellimlerini yemem diyerek. sonra ne yaptım, 2 dilm ekmekle salatanın üzerindeki 2 dilim hellimi yedim. Salatasını ise şöyle bir tırtıkladım bıraktım :( Pişmanım... Üstelik hellim güzel bile değildi...

ara--> 1 sütlü nescafe...

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker