25 Mart 2010 Perşembe

72.0

Sabah bunu gördüm tartıda, bir kaç gün daha bu şekilde görürsem inanacağım... Bizim tartı biraz tuhaf, yarın yarım kilo fazla cikarabilir beni, ama eğer doğruysa tam 10 günde 2,5 kilo vermiş durumdayım.

Haftasonu programımızı açıklıyorum: Cuma aksam arkadaşlara gideceğiz, börek çörek olacak... Cumartesi aksam başka arkadaşlara gideceğiz. Yine börek çörek olacak, ama o arkadaşım da rejim yaptığı ve hatta eşim dışında bu konuda tek sağlam kalem, can yoldaşım vs olduğu için bize uygun birşeyler olabilir diye düşünüyorum... Pazar aksam annemlerdeyiz balık ve milyonlarca başka yemek olacak.

Allah bize haftaonu kolaylık versin diyeyim ne diyeyim....

Sabah --> 2 dilim uno çavdar ekmeğine (50 gr), 30 gr light kaşar peyniri, 1,5 kaşık nutella
Ara --> 20 gr çikolata (10. gün doldu ya, hemen hakkımı kullanmam lazım)
Öğlen --> 120 gr köfte (pişince 100 gr'a iniyor), 50 gr ekmek, 1 starbucks kahvesi. (350 ml, yağsız sütle)
Ara --> 1 wasa, 1 üçgen peynir
Ara --> 1 portakal, 1 salatalık...

Aksam yemeğini henüz yemedim. İşyerimdeyim, yanımda akşam yemeği yok. Mesaiye kalmayı planlamamıştık, iş çıkışı hemen eve gideriz diye düşünmüştük. Bir saat daha yemeyeyim diyorum, eğer hala burada olmamız gerekirse dışarıdan birşeyler yiyeceğim. Öğlen et yediğimiz için sebze yiyebilirim... Sebze bulmam imkansız.. Salata olabilir, onun da içinde ıvır zıvır olmayanını nereden bulacam bakalım...

edit: Saat 9 oldu hala buradayım. Biraz da tembellikten. Kocam çalışıyor, belki işi erken biter eve tek başıma dönmeyeyim diye oyalandıkça oyalanıyorum... Yemek yiyemedim... 1 portakal 1 salatalık ve 8 fındık daha yedim akşam yemeği niyetine... Açım sanırsam... Internette takılmaktan işlerimi de yapamadım işin komiği... 3 saattir mesaideyim 20 dakka çalışmışımdır. Çalışayım da çıkayım bari serkanı beklemeden...

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker