23 Mart 2010 Salı

yemek krizi

Dün aksam ofiste yedik ıspanak (pirinçsiz ve kıymasız) ve yoğurtlarımızı, kayınvalidemlere gittik. Gitmeden önce eşim aramış demiş ki "biz rejimdeyiz, hiç bir şey istemiyoruz sadece meyve yiyebiliriz" Ama kayınvalidem bunu biz rejimdeyiz ona göre yemek yap diye anlamış. Sonuçta bi gittik, masa hazır yemek icin bizi bekliyorlar. Hamsi (Rejimde olduğumuz için buğulama yapmış), çorba (bol bol şehriyeli), yaprak sarma ve salata yapmış. Çayın yanına da börek.

Peki ben yedim, tüm baskılara rağmen... Salata :)

Börek konusunda sorun oldu. "Sırf sizin için sardım, çok uğraştım. Yeseniz zevkle yapıyorum ama siz yemeyince çok üzülüyorum" falan dedi... ay siz üzüleceğinize biz yeriz anne dedim, ama yemedim :)))) Serkana verdim...

Bu azimle ben bu işi yaparım...

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker