5 Nisan 2010 Pazartesi

3,5 kilo

Yine tam olarak geçen rejim yaptığım kilo. Her ne kadar arada 3,7'i görsem de tarti bugün bana, 71.0 dedi, dolayısı ile 3. hafta kesin sonucu olarak 3,5 kilo kayıtlara geçsin.

Bugün öğlen dışardan yemek durumunda kaldim, akşam ise kayınvalidelerdeyiz. Üstelik gecenin 11'inde enginar yapmıştım.

Sabah --> 20 gr peynir, 3 ceviz, 1 tk reçel , (artık nutella yemeyeceğim, ona dayanamiyorum kaşıklar gittikçe tepeleme oluyor, sayılar 2'e çıkıyor) domates, 50 gr ekmek, 1 kuru incir
Ara --> 1 yağsız sütle starbucks kahvesi
Öğlen --> 1 ayran, 1/2 porsiyon tavuk ızgara, elim kadar lavaş, salata
Ara --> 1 elma

4. haftamız resmen başladı. İrlanda'ya gitmeme olasılığımız var, paskalya tatili olduğu için vize başvurusunda bulunamıyoruz! Eğer gitmezsek rejimsel açıdan sorun yok (benim hayallerim ile ilgili sorun var!) ama gidersek 4. hafta sonucunu pazar sabahı yazacağım. Ve 5. haftadan pek bir hayır beklemeyeceğim.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker