4 Nisan 2010 Pazar

Dalgalandım da duruldum...

2 gündür çok değil ama düzensiz yiyorum. Ve dışardan... Hiç sebze yemedim ve hiç su içmedim. Hiç yürüyüş yapmadım. Cuma günü akşam yemeği yemedim, cumartesi günü öğle yemeği...

Cuma günü
Sabah --> Elim yüzünden poğaça yedim, kahvaltı vs hazırlayamadım.
Ara --> 1 muz, 100 gr çilek
Öğlen -->Dışarda yedim. 1 çoban salata, 1/2 cup yoğurt, 120-150 gr arası et, 2 dilim ekmek
Ara --> 1 starbucks kahvesi
Ara --> 1 muz
Akşam --> 1 salatalık, 1 kucuk elma
Gece --> 2 avuc leblebi

Cumartesi günü
Ben erken kalktım ama eşim 12.30 gibi kalktı...

Kahvaltıdan önce (10.00 gibi) --> 15 gr çikolata, 40 leblebi
Kahvaltı (13.00 gibi) --> Domates, salatalık, biber, 1 yumurta, 2 kaşık nutella, 20 gr kaşar, 50 gr ekmek, 3 ceviz
Ara --> 200 gr çilek, 1/2 portakal
Öğlen --> yok
Ara --> 2 wasa, 1 starbucks kahvesi
Akşam --> 3 dilim ekmek, salata, dana bonfile, 3 kaşık yoğurtlu mantar, 2 kaşık muhammara, 2 kaşık közlenmiş patlıcan...

Sonuç: 71.2 Cuma sabahına göre yarım kilo fazla!

Pazartesi sabahı için hedefim 70.9'du. Cuma sabahı gördüğüm 70.7 zaten biraz abartıydı. Yine de canım sıkıldı bu işe.

Acaba hafta başı hedeflerimi salıya mı ceksem. Her hafta sonu düzen değişikliğinden falan şişiyorum... Boşuna moralim bozuluyor?

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker