23 Nisan 2010 Cuma

Tartı


Biliyorum ki Amsterdam'da ölçüyü kaçıracağım. Balayında da öyle olmuştu. Şu anda evlendiğimiz günkü kiloya inmeme 3,5 kilo var ama balayından döndüğüm kilodayım :)) Hergün tartılmazsam rejimdeki hatalarımı hemen telafi edemiyorum.

Bu yüzden, amsterdama götürmek için bir digital tartı aldım :)))) Bavulun yarisini kaplıyor ama olsun. Dönüşte ya orada bırakırım ya da getiririm bilmiyorum. Nasılsa 20 lira bisey. Sinbo'nun tartısı. Benimki ile aynı tartmasa bile, aralardaki farkı ölçerim diye düşündüm.
Kocam bana deliymişim gibi baktı. Ama aslında onun da sabahları ilk işi tartılmak.

Tarihçe
O da bugün itibari ile 6,5 kilo vermiş durumda. 97,5 oldu. 104 ile rejime başlamıştı. Biz ilk çıkmaya başladığımızda yani 3,5 sene önce 92 kilo civarındaydı. Evlendiğimizde yani yaklaşık 1 sene önce de 102 civarındaydı.

Ben ise 3,5 sene önce 82 kiloydum. Arada 62'ye indim. Yaklaşık 2 sene önce yani. Evlendiğimizde 67 idim. Evlendikten sonra en fazla 74,8 oldum. Rejime 1,5 ay önce başladık. Biraz yavaş gidiyor ama sağlam gidiyor. Şu anda 70.2 kiloyum. 4,5 kilo da ben verdim diyebiliriz.

Evimiz toplam 11 kilo hafifledi yani. Sanırım en çok araba, oturma odasındaki mor koltuk ve yatak bu işe sevinmiştir.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker