30 Ocak 2007 Salı

Aman tanrım, elinde kırbacı var!

Bugün büyük gündü... Diyetisyenimiz ile görüşmeye gittim.

Önce çıplak bir şekilde boy/kilo ölçtü. Sonra yağ oranlarıma, metabolizma hızıma vs baktı, en sonda da vücut ölçümlerimi aldı. [ben de o arada boyumun ölçüsünü aldım tabi :)] Akabinde başladı yiyeceklerimi yazmaya. İlk 10 gün uygulayacağım rejim listesi. Feci birşey... Görünürde bir dolu şey yiyorum, mesela öğün aralarında 100 gr. meyvem var. Kahvaltı süper, öğünler süper... Ama herşey gramla, cup'la. [Cup meselesi de şu, bana bir tane plastik bardak gibi birşey verdi, süt yoğurt ve sebze yemeklerini onunla ölçüp yiyecekmişim]

Dijital mutfak tartısı aldım hemen. (bu arada 100 gr mandalinanın tek bir mandalina olduğunu biliyor muydunuz, ya da 1/3 muz, ir küçük elmanın 3/4'ü)

Sosyal hayatım yarın sabah itibari ile bitti. Mümkün değil dışarda yemek yiyemem. İki beslenme çantası alıp öyle gezeceğim, zira tartıya çıkmayan yemeklerin mideme girmesi yasak. Kaç tane tatlandırıcı kullanacağım ve hatta onların ne marka olacağı, köfte yaparken 1 kg yağsız dana kıymaya kaç gr ekmek içi koyacağım bile tarifeye bağlanmış durumda...

Sabahları kalkınca 50 defa yerimden zıplamam gerekiyormuş, günde 20 mekik ve verdiği diğer hareketleri yapmam. Bir de hergün 20 dakika yürüyüş. Ne fazla ne eksik. Maksat metabolizma hızlansın...

Diyetisyenim de o kadar sert ki... Sanki yapmasam arkadan kırbacını çıkaracakmış gibi geliyor.

Bir sonraki randevu 5 Şubatta. O zamana kadar verir miyim bi 2 kilo?

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker