20 Mart 2007 Salı

7,5 olmalıymış

7. haftanın içindeyiz şu anda. Dün gittim diyetisyene koca 1 haftada 300 gr vermişim. Kaçamaklarım küçük küçük vardı. Onun tadına bakayım, bu nasıl olmuş vs derken olmuştu.

Şu anda toplamda 6,300 vermiş durumdayım. 74.9 çıktım dün diyetisyenin tartısında. Ama rejime başladığım 30 Ocak tarihinden bu yana 7,5 kilo yani 73,7 olmalıymışım. 74 olduğum zaman sevgilim kutlama yapacaktı benim için... Doğum yılı diye özel bir önem veriyor 74 sayısına. Ben de artık 74 olmak istiyorum, sıkıldım...

1 yorum:

Filiz Morkoç dedi ki...

Merhaba Şebnem, kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş derler ama ben yine de yazmak istedim.. Bu işten sıkılmak için henüz çok erken.. Ayrıca ben diyetisyenlerin gidişattan çok çok memnun oldukları hiç görmediğim gibi, bahsettiğin küçük küçük kaçamakları da boğazımıza dizmek için böyle uyduruk hedefler saptadıklarını düşünmüşümdür hep.. Paranoyak mıyım? Evet.. Halen şişman mıyım ? Evet..

 
eXTReMe Tracker