12 Mart 2007 Pazartesi

Süzme beni be kadın

Bugün diğer ofisteyim, aslında müşterinin ofisi. Buraya her geldiğimde beni süzen bi kadın var. Kadına ne zaman ki diyetisyene başladığımı söyledim, o günden beri karnım ve popom ile konuşuyor. Ay çok takmıyorum ama, kadınla konuşurken karnımı içeri çekmekten kramp giriyo...

Süz de kardeşim çok istiyorsan, çaktırmadan süz. Hayır süzüyorsun, sonra yorum yap bari, "zayıflamışsın belli oluyor" falan de...

Akşam diyetisyen görüşmem var. son gittiğimden beri 1,3 kilo vermiş olmayı umuyorum. (ne umması be, gece gündüz dua ediyorum, umma seviyesini geçti) Sonucu yazarım.

Ertesi gün editi: Son gittiğimden beri 1,9 kilo vermişim. Toplamda 6 kilo oldu :) Benim tartı ondan fazla gösteriyormuş meğerse. 75.2'yim dün itibari ile.

Akşam şirketin yemeği vardı. Belki izin alabilirim diye, öğlenden sebze yemeğimi yedim, akşama et hakkım kalsın diye. Nitekim izin verdi diyetisyenim de. Mezelerden yoğurtlu mezeler, sebzeler, peynir ve salataları yiyebilceğimi söyledi. Ara sıcak yemememi genelde kızartma olacağını söyledi. Ana yemek seçebiliyorsam ızgara seçmemi, onun da göz kararı 120 grma tekabül edebilecek kadarını yememi söyledi. 25 gr ekmek yerine 1 kadeh şarap içebileceğimi, istersem bütün ekmek hakkımdan vazgeçerek 2 kadehi bulabileğimi söyledi. Tümünü yaptım tabi :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay vallahi ben kendi gözlerimle gördüm nasıl süzdüğünü. Bu kadar da olmaz cidden. Kıskanıyor, yemin ederim hem de çok kıskanıyor. Kendisinin maşallahı var ama rejim yapmak gibi bir gayreti yok, hal böyle oluncada gözüne kem vurup bizim kızı süzüyor.

Kadın kadın, nazar etme ne olur; yeme senin de fıstık gibi bir vücudun olur demek istiyorum ben buradan kendisine. Hayır efenim kimsenin, arkadaşımın bu kadar emeğine nazar etmeye hakkı yok. All allaaaa, alla allaaaaa

 
eXTReMe Tracker