6 Mart 2007 Salı

Ey kilo, canına okuyacam senin

Sevgilimin evindeydim tüm cumartesi günü. Üstelik kendisi evde bile yoktu. Ben de temizlik yaptım, yemek yaptım. Akşam misafirlerimiz vardı. E misafirlere nasıl olduğundan emin olmadığım yemekleri ikram edemezdim herhalde?!? Ben de 2 yer sildim, 1 tatlı kaşığı bulgur pilavı yedim. Bi dolap sildim, kesin yakarım dedim, 1 tatlı kaşığı barbunya yedim.

Yok aslında cidden abarttığım kadar değildir, tadına bakma amacı ile kaşığın ucu ile bişeyler yemek rejimimi ve beni öldürmez... di... Ama 2 gün boyunca 2-3 saatte bir o sütlü irmik tatlısının tadına bakmam pek hoş olmadı. (toplamda yarım dilim anca olmuştur ama, cidden)

Bir de pazar günü regli olunca pazartesi günkü tartılmadan pek bi hayır beklemiyordum: Nitekim -200 gr. Geçen görüşmede 100 gr almıştım yani tam bir hafta öncesine göre 100 gr vermişim totalde. Feci bi durum.

Diyetisyenim 5 kiloyu tamamlamış olsaydım zaten bir sütlü tatlıya hak kazanacağımı o parça pincik yediğim irmik tatlısını kocaman bir tabağa 1 porsiyon olarak koyup afiyetle ve hiç suçluluk duymadan yiyebileceğimi söyledi. 5 kilo tamamlanınca çorba değişimine de başlanacakmış zaten. E hadi olsun artık şu 5 kilo bi zahmet, Perşembeye kadar 900 gr vermek hayal di mi?

Son 4 görüşmedir (yani iki haftadır) hep aynı kiloyu görüyoruz tartıda. Yanındaki gramı fark ediyor. Ama bi dahaki görüşmede onun bi altındaki rakamı görmezsem bana da Şebnem demesinler.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker