1 Mart 2007 Perşembe

olacağı bu...

Akşam diyetisyen ablaya gideceğiz... ama ben kadının geçen sefer dediği "dürtülerine hakim ol, yeme isteğin sadece psikolojik" lafına kulak asmamak sureti ile ilk defa rejimi bozdum. Fazladan bi etiform vaniyalı kek, 20 leblebi ve 15 fıstık yedim. Yaw ben niye yedim onları? Hayır ama nedeeen?

Adet günü yakın, o tamam... Ama nerde benim iradem?

Akşam kesinleşen sonucu ekleyeceğim buraya... Öfff öffff...

Kesinleşen sonuç: Pazartesinden bu yana +100 gr. Toplamda 3,900 kilo kaybı. Bu aynı zamanda ilk ay sonucu. Ama lütfen periyodun yakınlığı dikkate alınsın.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim,sakin ol.. Hiç hoş değil bu yaptığın yaramazlık ama tecrübeyle sabit ki,bu 5. hafta namussuz bir hafta! İnsanın direnci çöküveriyor birden..Ama sakin bunun azmini yıkmasına izin verme lütfen. Biliyorsunki böyle dengesizlikler hemen işleri bozup,toparlaması uzun sonuçlara yol açıyor :)))
Ben sana inanıyorum, bu aralar stresten sallandı senin hevesin ama inanki direnirsen bu da geçecek ve başarıyla ilerlemeye devam edeceksin..
Başak

 
eXTReMe Tracker