22 Haziran 2007 Cuma

uzun bir aradan sonra

Dün 38 beden etek giydim ben. Azcık dar geliyordu ama bundan 5 ay önce 44'ün dar geldiğini düşünürsek...

Bir de dün 38 beden giydiğimi önüme gelen herkese soylerken bugün 42 beden pantolon giydiğimi kimselere söylemiyorum.

Canım onlar da bedenleri biraz tutarlı yapsınlar.

Hafta içi bir mağazaya girdim, 3-5 tane pantalon alıp kabine girdim, denedim, bol geldi bi kısmı, kücüklerini aldım, üzerime cuk oturdu, aldım çıktım. Ben ki gözümde yaş, içimde bir burukluk olmadan kabinden çıkmayalı ne kadar uzun zaman olmuştu. (40 beden ikisi de)

Bozuyorum bu ara rejimi ama sonuna kadar devam...

Dün gittim diyetisyene. 14,2 kilo vermişim efem şu ana kadar. Ondan önce de 2 kilom var, toplamda 16,2. Şu anki kilom 66,9.

Yüzüğüm parmağımdan düşüyor, 2-3 gündür. Sevgilimin önünde de düştü, mesajı alır sandım ama nerdeeee :P

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Su rejimin hakkinda birkac bilgi verebilirmisin? neleri yedin, neleri yemedin, ne kadar yedin, vss.. seni her okudugumda gaza geliyorum rejime baslayim diye, ama nerde....

Adsız dedi ki...

canım demek ki senin boyun uzun çünkü ben kiloyla hala 42yim:((
hadi bakalım artık 65 diyelim??

Gece dedi ki...

Değişiyor benim de Selhancım, bazen 42, bazen 38. Kalıba göre... Ama pantolonda 40'ı fiksledim gibi. Dün kot aldım, 38 beden. Dar tabi :)

Boyum 1,66.

Anonim, diyetisyene gidiyorum ben. O yüzden yememi içmemi o ayarlıyor. Bana verdiği liste şu şekilde, ama sürekli ayarlamalar yapılıyor:

50 gr ekmek, 3 zeytin, 1 tk bal/reçel, 60 gr beyaz peynir veya 40 gr kaşar peyniri, domates salatalık

50 gr ekmek, 120 gr et/tavuk/balık, salata

25 gr ekmek, 1 cup sebze, salata

bunların dışında aralarda, 3 porsiyon meyve, 1,5 cup süt, 3 etiform limonlu, 40 leblebi

kelebek dedi ki...

Şekerim fıstık gibisin maşallah.

Ben zaten seni hep beğendiğim için bir değişiklik benim açımdan olmadı ama seni daha huzurlu ve mutlu görmek anlamında bakarsam olaya sonuç başarılı diyorum:))

Adsız dedi ki...

canım neden yazmıyorsun merak ettim 65lileri görebildin mi ben 66.0 a gelip geri fırlıyorum ha bire..

SekerPembe dedi ki...

Sevgili Filinta Gece, yoksa sadece Filinta mi demeliyim:)

Cok takdir ettim seni. Ben seni Gece'yken okumaya basladigimda da sevmistim zaten. Hem bak yaz mevsiminde daha kolay dikkat edersin yedigine ictigine...

Sevgiler,
Shekerpembe

 
eXTReMe Tracker