21 Mart 2010 Pazar

7. Gün

Bunları cep telefonundan yazıyorum, o yüzden yanlış ve kısa yazabilirim. Öncelikle belirteyim her şey yolunda :) 2 kilo gitti geriye kaldı bı milyon eksi 2. Cumartesi Mevlüt ve aksam balık rakı muhabeti vardı. Mevlitte hiç bir şey yemedim. Yanımda elma götürmüştüm bı kosede onu kemirdim. Aksam ise 2 dilim ekmek, zararsız meze ve yarım levrek yedim. İcki içmedim.
Bugün
sabah ~~> iki dilim cavdar ekmegine kadarki tost 1 tatlı kasığı nutella
ara~~> 100 gr elma bi avuç leblebi 1 muz
öğlen ~~> disarda yedim bu sefer tavuk izgara (5 parca vardı 3ünü yedim) 2 dilim ekmek
ara ~~> bir light üçgen peynir 1 wasa 1 bardak süt
aksam ~~> daha yemedim ama salata ve kereviz var planda. Yanında da 1 dilim ekmek. Belki 2 kasık yoğurt da yerim.

Durum budur. Azim ve heves son gaz...

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker