19 Mart 2010 Cuma

5. gün, haftasonu geldiiii

Dün en son öğleni yazmışım, oradan devam edeyim...

Yürüyüse çıktım evet, 20 dakika yürüdüm.

Arada az sütlü bir kahve ve 2 tane etiform yedim. Bi iki saat sonra da 1 galeta ve 1 üçgen peynir.

Yarım elma da yemiş olabilirim bir ara, hatırlayamadım şimdi.

Aksam z.yagli patlican ve salata yedim. Yanında da 1 kaşık közlenmiş patlıcan ve küçük yoğurt. Yemek çok az kalmış da ona ek olsun diye. 25 gr ekmekle.

Ekmegin kosesi olunca kocaman oluyo da orta yeri olunca kucucuk :) sanirim aksamlari uno kepekli yiyecegim artik. O daha tatmin edici olur.

Sonra muffin yaptım ve şeker hamuru ile süsledim :) Ama hiç yemedim.

Sabah klasik kahvaltı. Bu sefer 30 gr beyaz peynir yerine 15 gr hollanda peyniri ve 1 tatlı kaşığı lor. 1 tk reçel yerine de 1 tk nutella :)

Tam 12'de bir toplantım var, o yüzden toplantıya girmeden 1-2 etiform yemeyi planlıyorum. Toplantı uzarsa diye...

Yarın 1 mevlüt aksam da bir eğlence var! Mevlüt kıymalı pide ve helva üzerine kuruludur. Sebzemi yiyip gitmeyi ve orada hiç bir şey yememeyi planlıyorum. Akşam da rakı, meze, kızartma borek, kalamar, balık ve tatlı olacak. Orada da kızartma olmayan mezeler ile balığı yerim diye düşünüyorum. Balığın yanına da diet kola... Yarını atlatırsak hic bozmadan kendime olan inancım artacak.

4. günün sonunda... 1,7 kilo

1 yorum:

Gece dedi ki...

Unutmadan yediklerimi yazayım. Öğlen salata ve tavuklu sandviç. Yarım armut arada. Aksam 2 kasık kereviz ve 2 kasık Meksika salatası. Onda yenemem gereken Mısır ve fasulye olduğu için ekmek yemedim. Sonra 1 muz ve yarım armut ve sutle yapılmış kahve. Bir de 20 leblebi. Regl bugün oldum .

 
eXTReMe Tracker