31 Mart 2010 Çarşamba

Ay bitti...

Dubline gitme olasılığım arttı. hollanda başvurumu erteledim. Umarım her ikisine de sorunsuz gidebilirim :) Rejimin önündeki 2 büyük engel aslında bu iki seyahat. Ama diyet yapıyoruz diye gezmeyecek miyiz? Lokal şeyler konusunda bir kısıntı yapmayı düsünmüyorum. İrlandanın tatlısı, yemeği ne bileyim birası neyse yiyip içeceğim mesela. Ama tatil moduna girip de oyle ne bulursam yemeyi düsünmüyorum. Yıl dönümümüzde evlendiğimiz kiloda olmam lazım.

Bugün yiyip içtiklerim yine aynı seyler. Üşendim yazmaya... Neyse hadi yazayım...
Sabah --> 3 ceviz, 1 zeytin, 15 gr kaşar, 20 gr beyaz peynir, domates, 1tk nutella, 50 gr ekmek
Ara --> 2 kurupasta, 1 minik elma
Öğlen --> 120 gr tavuk, 50 gr ekmek
Ara --> Yarım muz, 1 portakal
Akşam --> patlıcan, 1 dilim ekmek, salata, 2 parça çikolata (10 gr)
Ara --> 1 muz.

Hafta başı 70'li biseyler olsun da 70.9 bile olur :)

Başlık ay bitti olunca, sanki ayyyy nihayet bitti demiş gibi olmuşum, ama aslında eee Mart da bitti demek istemiştim.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker