30 Mart 2010 Salı

her gün yeni bi başlık mı yazacaz...

Sabah ki 1 milyon tartılmanın üzerine

50 gr kepekli ekmeğe 40 gr kaşar ile tost yedim.
Arada 1 amasya elması, 1 porsiyon etmiyordur aslında, 80 gr falandı. (1 porsiyon 100 gr)
Sonra öğle yemeğinde 50 gr ekmek, 100 gr ton balığı, tatmin olmadım hemen üzerine 100 gr çilek de yedim.

Yemekten sonra da yürüyüşe gittim. Tam süre tutmadım ama 45 dakika falan muhtemelen...

Arada yarım muz yedim.

Saat 6 gibi de 3 etiform, 1 amasra elması . 7.30 oldu saat daha aksam yemeğimi yemedim.

Ekleme:
Aksam eve 9 gibi gelebildik. Süper düper kocaman bir salata yaptım. Onu yedim. Canım sebze yemek istemedi. 1 dilim ekmekle.

Sonra 1 avuç leblebi ve yarım bardak süt.

Evden çalıştım. 1'e doğru yatabildim. Yine çok acıkınca yatmadan önce yarım muz yedim.

PS: İrlanda işi kesinleşti. Daha doğrusu onaylandı ama vizemin yetişmesi lazım. Pasaportum Hollanda vizesi işlemleri için gerektiği için hemen vize başvurusunda bulunamıyorum. Ancak gitmeden önceki hafta başvuracağım. yetişsin, yetişsin, nollluuuur yetişsin... Eşim de katılacak bu ziyarete, o yüzden gitmek benim icin daha çekici hale geldi.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker