15 Mart 2010 Pazartesi

Hedef: 7 kilo

Aslında hedef 7 değil, 12 kilo. Şu anda 74 kiloyum. 9 ay önce evlendiğimde ise 67 kilo idim. öncelikli olarak 9 ayda aldığım kiloları vermek istiyorum.

Akabinde kalan 5 kiloyu veririz :)

Daha önce yapabildiğime göre yeniden yapabileceğime inanıyorum. Arada metabolizmamın icine etmiş olabilirim bi ihtimal. Kocayı bulunca metabolizmanın yanısıra motivasyon da gitmiş olabilir. Ama bahane değil bunlar. Bu sabah itibari ile eski diyetisyenimin rejimine başladım.

Sabah --> 50 gr ekmek, 30 gr beyaz peynir, 3 zeytin, 1 tk reçel, 4 yarım ceviz, domates, salatalık

Ara --> 20 gr çikolata, 100 gr elma (yarım elma ediyor bu)

Öğlen --> 50 gr ekmek, 1 salatalık, 40 gr kaşar peyniri , bir küçük yoğurt (140 gr)

Ara --> 1/2 muz. (bundan sonrakileri henüz yemedim ama yiyeceğim yanıma aldığım çıkınımda var :) ) 2 galeta, 1 light üçgen peynir.

Akşam --> 6 kaşık z.yağlı taze fasulye, 25 gr ekmek, belki salata

Ara --> 20 leblebi, 1 meyve

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker