16 Mart 2010 Salı

gün 2

Öğlen elimize katıklarımızı aldık kocamla, hem yiyoruz hem yürüyoruz. E haliyle konumuz rejim... Kendisi de benimle birlikte yapıyor. Aynı menüyü uyguluyor. Onun da 15 kilo fazlası var. Kendisi daha önce düzenli bir rejim yapmış değil, merak ediyor soruyorum...

- Sıkıldın mı rejimden?
- Yok sıkılmadım daha.
- E zaten daha 2. gün...
- 1 haftayı çıkarır mıyım bilmiyorum ama...

Yine de hakkını yemeyeyim, benden cok daha iradeli...

Dün aksam yazıklarıma ek olarak 1/2 bardak şalgam suyu içtim. Beni çok şişiriyor ama yine de kalori olarak ignore edilebilecek birşey.
Gelelim bugüne...

Sabah --> 50 gr ekmek, 4 ceviz, domates, salatalık, 3 zeytin, 15 gr beyaz peynir (resimdekinin yarisi), 20 gr kaşar peyniri, 1 tk reçel
Ara --> 15 gr çikolata
Öğlen --> 50 gr ekmek arasına 130 gr dana bonfile. 140 gr yogurt (hala bu yoğurdun sebep olduğu uykuyu açmaya çalışıyorum...)
Ara --> 1/2 muz, 1/2 elma

Henüz yemediklerim ama yiyeceklerim...

Ara --> (sabah ile öğlen arası cok kısa olduğundan meyve haklarımı öğleden sonraya kaydırdım, o yüzden iki ara olmuş oldu) 2 galeta, 1 üçgen peynir
Akşam --> 25 gr ekmek, 4 kaşık zeytinyağlı fasulye, salata...
Gece --> 20 leblebi, 1 muz ya da ananas...

Kilom 300-400 gr fark etti, ama şimdilik bunu söylemek için erken... Haftaya belli olur.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker