7 Nisan 2010 Çarşamba

4. haftanın ortası

Eski kayıtları tutmam çok iyi olmuş, o zaman da benzer şekilde kilo vermekte zorlandığımı ya da ilk kaçamaklari yine bu zamanlar yaptığımı görmem moralimi düzeltiyor.

Dünkü "obey" resmi su içme, günde 20 dakika yürüme gibi kurallara uymam içindi. Rejimi teorik olarak bozmuyorum aslında. Bir tek 3-4 çatal tatlı yedim dün. Bir de meyveler falan fazla kaçıyor. Ama artık sosyal ortamlarda mevcuttakilerden kendime bir menü yaratmaya calisiyorum, o sıkıntı. Dün bir etkinlik icin Rixos'taydık. Açık büfe yemek vardı. Kendime uygun birşeyler aldım sanırım ama evde tarttığım ve pişirdiğim gibi olmuyor tabi.

Bir de haftada 1 gün poğaça yiyorum. Bir gün elimi bahane ettim, dün de erkenden otelde olma zorunluluğunu.

Sonuç kilom bu aralar aynı. 70.9 ile 71.1 arasında oynuyor. Pazar günü için hedef 70.5 olmak aslında, tam 4 kilo vermiş olmak. eski rejimdeki gibi...

İrlandaya da gidiyoruz bu arada.

Haftasonu alısveris yapayım dedim. Havamı aldım geldim. Ne 42 oluyor ne 44. Biri dar biri bol. Ya da biçimsiz diyeyim, misal bacaklar sariyor ama bel kalca bol falan gibi. Daha erkenmiş alışveriş için...

Yediklerimi yazmıyorum bir süredir. Bugünden itibaren yazacağım. Yazmak kadar güzel bir kontrol yok!.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker