19 Nisan 2010 Pazartesi

yeni hafta... 6 mı oldu?

Evet şimdi takvimden saydım, 6. hafta bugün itibari ile resmen başladı. Kilomu yazmıyorum, daha önce aldığım karara istinaden salı günleri yazacağım. Ama pek iç açıcı değil.




Sabah --> 15 gr kaşar, domates, salatalık, 3 zeytin, 50 gr ekmek, 1 tk reçel, 10 fındık
Ara --> 4 klasik etiform, 2 tepeleme kaşık süzme yoüurt
Ara --> 1/2 muz
Öğlen --> 50 gr ekmek, 120 gr et, 1 salatalık
Ara --> 1 avuç leblebi





Ben bu yemekleri yerken eşime de benzerini hazırlıyorum. Ofiste yerinde değilse, ara öğün saatleri geldikçe masasına bırakıyorum. O geldiğinde yiyor. Geçen dalmışım işe, vermedim ara öğünü. Öğlene doğru geldi yanıma "ara öğünde ne var ben meyve suyuyla doymadım" dedi. "Meyve suyu nerden çıktı" dedim. Meğer biri masasına koymuş, o da ben ara öğün diye koydum zannedip içmiş. Vişne suyuymuş ve o hiç vişne suyu sevmezmiş, içmesi gerektiğini sandığı için içmiş :))) Çok bozuldu benim koymadığımı öğrenince.

Bu arada biz hiç meyve suyu içmedik rejim süresince, en fazla şalgam suyu, o da 100 ml'sinde 3 kalori var ve içinde şeker yok diye :)

Foto, dublinde alınan 300-400 gr'ın nedeni...

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker