18 Nisan 2010 Pazar

keyfim yok

Kilo veremediğin için mi bilmiyorum ama bu ara hiç beğenmiyorum kendimi... O kadar ki cuma günü üzerimdekileri beğenmediğim için gittim öğle tatilinde üstüme giyecek birşeyler aldım, öğleden sonrasını o yeni kıyafetlerle geçirdim. Akşam işten çıkarken yine kendimi beğenmedim, geri sabahki kıyafete döndüm.

Dün yine aynı şekilde 30 tane şey giyip çıkardım, hiç birini beğenmedim. Birşey giyip çıktım, bütün gün bisey bulsam da alsam da giysem hemen diye geçti, ve tabi şişkoluktan bulamadım.

Bu sabah 70.8 çıktım yine. 1 ay önce 74.5'tum, bu kadar mutsuz değildim kendimden... Daha doğrusu mutsuzdum kendimden de kıyafet konusu bu kadar dert olmuyordu. Sanırım o zaman zaten şişmanım ne giyecem ki özenmeme gerek yok diyordum. Şimdi zayifladiğim belli olsun şişman göstermesin vs gibi bir çaba içinde olduğumdan zorlanıyorum.

Sabahları tartılmak icin uyanıyordum son 1 aydır. Bu ara tartılmaya bile hevesim yok. Vermem yavasladığı için herhalde.

Bi karamsarım kısacası...

PS: foto, sabahki kahvaltım...

1 yorum:

sibel dedi ki...

ne güzel işte..tatile gitmişsin kilo almamışsın..sakın kopma

 
eXTReMe Tracker