12 Mayıs 2010 Çarşamba

Anlamıyorum?

Entresan bir durum var pantalonlar ile ilgili. Evde Koton, İpekyok, Park Bravo'dan 40 beden pantalonlarım var. Bunları giyebiliyorum. Öyle çok dar da olmuyor aslında. Ancak alışverişe çıkıp da pantalon almaya kalktığımda mümkün değil bulamıyorum! 40'ı geçtim çoğu zaman 42 bile olmuyor. Peki bu iş nasıl oluyor. Evdekiler bollaştı desem 42 olurdu en azından... Bedenler küçüldü desem pantalonlar o kadar eski değil...

Bilemedim...

Dün rejim açısından en kötü gündü sanırım. Ama hiç suçluluk duymadım :)

Sabah --> 1 poğaça
Ara --> 2 nektarin
Öğlen --> 1 steak sandviç. (bazlama arasına biftekli ve peynirli sandviç, yanında patates kızartması)
Ara --> 1 dilim meyveli pasta (bu konuda da söyleyeceklerim var!)
Akşam --> 1 bira, 1 içki kokteyli (tekilla sunrise) ve 1/2 porsiyon fish&chips. (2 parça panelenmiş kızartılmış balık ve biraz da patates kızartması)
Gece --> 1 nektarin, 1 dilim dondurmalı pasta!


Süperim di mi? Eşimin doğımgünüydü... Gerçi akşam 1 saat kutlayabildik sonra o bir iş yemeğine gitti ama ben o bir saate bunları sığdırmayı başardım.

Arada yediğim meyveli pasta ise şirketin kutlamasından. Yaklaşık 2,5 aydır şirketteki ikramları reddediyorum. Hele böyle toplantı odasında cümbür cemaat olanlarda çok zorlanıyorum. "a yesene neden yemiyorsun", "ay bak çok hafif, bundan bişey olmaz", "Nolcak canım, bunu ye sonra devam edersin" vs vs... Dün yemeye karar verdim ya, 3 kişi "aaa sen rejimi mi bozdun?", "görmedim sanma pasta yedin" ve "sen yemeyeceksin herhalde değil mi" dedi! bunu da anlamıyorum!

neyse bu kadar yemege 69.8 cıkıp resmen 6'lı sayılara geçtim. Bunu hiç anlamıyorum :)

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker