11 Mayıs 2010 Salı

Durum vaziyet

Bu ara, burayı boşladığımdan da belli, çok düzenli gidemiyorum. Dışarda yemekler arttı... Evden yemek taşımalar azaldı. Sebze de yemek istemiyor canım çok. Dün sabah 6'da kalkıp enginar ve taze fasulye yaptım. Öğlen enginar ve akşam da taze fasulye yiyecektik. İkisi de yanımdaydı. Ama öğlen canım istemedi diye 2 kaşık süzme yoğurtla tuzlu diyet bisküvi yedim yarım paket. Sonra akşam da canım tandır istedi (! - hayatımda 1 defa yemişsem yemişimdir... nerden aklıma geldi bilmiyorum) Karışık bir tabak vardı. Tandır, etli ekmek vs karışık. 1 porsiyonu eşimle paylaştık.

Bugün de kocamın doğumgünü. Öğlen de akşam da dışardayız...

Kilom 70.0 - 70.2 arasında... Hollanda'da 1 haftada aldığımı Ankara'da 1 haftada verdim. Azıcık dikkat etsem hemen düşecek gibi kilom. Şu anda bir direnç yok sanırım.

Tartımı değiştirdim. Sinbo'dan çok memnun kaldım Hollanda'da. Tefal her tartılmada 100-500 gr farklı ölçüyor ama bu hepsinde sabit. Belki 100 ya da 200 gr az ölçüyor olabilir sinbo. O da biraz işime gelmiş olabilir tabi.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker