17 Mart 2010 Çarşamba

3. gün devam...

Gün devam ederken bi fotoyla olmaz ne yediğimi de yazayım dedim. Takip edemiyorum diğer türlü :)

Sabah--> 3 ceviz, 3 zeytin, 50 gr ekmek, 30 gr peynir, domates, salatalık, 1 tk reçel
Ara --> Yarım armut. (Normalde 60 gr armut bi porsiyon ediyor. 2 porsiyon meyve oluyor benim yediğim)
Öğlen --> 100 gr ton balığı (light), 50 gr ekmek, 1 salatalık yedim.
Sonra yürüyüşe çıktım, o sırada 20 leblebi daha yedim.
Ara --> 1 wasa dilimi (bu ne, rejime yarar mı ben de bilmiyorum, ama bu kadar sunta bisey rejime zararlı olamaz zannımca), 12,5 gr light üçgen peynir.
Ara --> Yarım portakal (1 porsiyon meyve)

Henüz yemediklerim...

Aksam --> 1 cup zeytinyağlı patlıcan yemeği, 25 gr ekmek, salata, 1 küçük yoğurt
Gece de 1 porsiyon meyve ve 1/2 bardak sütle hazırlanmış nescafe içerim.

Bugün 15 gr çikolata yemedim. Rejimin ilk 10 günü vermemişti diyetisyenim onu hatırladım. Onun yerine etiform limonlu falan yiyebilirim 3tane. Ama acikmadım hiç!

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker