18 Mart 2010 Perşembe

4. gün

Bugün perşembe. Rejimin 4. günü. Sabah 73.0 çıktım. Pazartesi sabahından beri 1,5 kilo vermiş gözüküyorum ama uzun dönemde belli olur tabi. Asıl pzt günü önemli tartıda...

Sabah yine aynı kahvaltıyı yaptım. Az önce de 120 gr tavuk (piştikten sonra 90 gr) ve 45 gr ekmekten oluşan sandviçimi yedim. Üzerine de bir salatalık yedim.

SAbahla öğlen arasında da yarım portakal yemiştim. Aslında 3 tane de etiform yiyebilirdim ama sabah 8'de kahvaltı yapıp öğlen 12'de öğle yemeği yiyince gerek kalmıyor etiforma... Ağlen ile akşam arası uzun. Akşamları 7.30-8.00 gibi yiyebiliyoruz yemek. 7,5 saat var arada neredeyse... O yüzden ben de önce 2,30 gibi sonra da 5,30 gibi iki tane ara öğün yapıyorum... 2.30'dakinde kahve yanında etiform güzel olur...

Doydum ama şimdi böyle yazınca canım birşeyler daha yemek istedi. en iyisi ben çıkıp biraz yürüyüş yapayım.

Hiç yorum yok:

 
eXTReMe Tracker